Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKristiansen, Veronika Walla
dc.date.accessioned2022-09-26T12:17:58Z
dc.date.available2022-09-26T12:17:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3021336
dc.description.abstractÅ formulere problemstillingen min var også en prosess som gikk over lengre tid. Jeg var først inne på tanken om å utforske hvordan personalet skaper kunstfaglige aktiviteter i ute rommet sammenlignet med inne. Inspirasjonen til å skrive om det var dette sitatet fra rammeplanen: Gjennom arbeid med kunst og kreativitet skal barnehagen bidra til at barna bearbeider inntrykk og følelser i møte med kunst gjennom skapende virksomhet ute og inne (Rammeplanen, 2017, s.50) Etter en forelesning vi hadde om barnesamtaler på skolen, kom jeg frem til det jeg egentlig ville utforske. Siden barnehagen er laget for barna, ønsker jeg å lytte til deres tanker og meninger om sin barnehagehverdag. Med dette som inspirasjon utviklet jeg problemstillingen: Hvilke tanker har barn om kunst og håndverk i uteområdet? Denne bacheloroppgaven er delt inn i fem ulike deler: Innledning, teorikapittel, metodedel, presentasjon av funn med drøfting for svar på problemstilling og avslutning.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarns kunstmøter i uteområdeten_US
dc.title.alternativeHvilke tanker har barn om kunst og håndverk i uteområdet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderVeronika Walla Kristiansenen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal