Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorElder, Ingunn
dc.contributor.advisorSchram, Marianne
dc.date.accessioned2022-02-03T12:52:39Z
dc.date.available2022-02-03T12:52:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2976909
dc.description.abstractEtter at jeg fant ut hvilket tema jeg skulle skrive om, gikk det ikke lang tid før problemstillingen også var på plass. I prosessen mot problemstillingen, gikk jeg gjennom flere offentlige dokumenter som omhandler overgangen fra barnehage til skole. Disse kommer jeg tilbake til i teoridelen. Jeg kom fram til at det står lite om tilrettelegging for minoritetsspråklige barns overgang fra barnehage til skole. Jeg ønsket derfor å ha fokus på dette, og finne ut hvordan både barnehage og skole arbeider med overgangen. Hvilken problemstilling jeg da skulle velge, kom veldig naturlig for meg, ettersom det ar spesielt ett spørsmål jeg satt igjen med etter prosessen. Hvordan arbeides det med minoritetsspråklige barns overgang fra barnehage til skole?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOvergangen barnehage - skole for minoritetsspråklige barnen_US
dc.title.alternativeHvordan arbeides det med minoritetsspråklige barns overgang fra barnehage til skole?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaja Emilie Engdalen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal