dc.contributor.author | Telseth, Arne | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T10:15:05Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T10:15:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2830673 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen min i denne oppgaven er, - Hvilke positive sider ser man ved å være to deltagende voksne i barnas lek? I denne oppgaven vil jeg se hvordan to voksne kan være med på å skape lek som varer lengre og er mer inkluderende for barna. Jeg vil også se på hvilke måter to deltagende voksne i lek kan bidra for å utfordre organisasjonskulturen i form av å skape dypere refleksjoner mht. lek og på sikt oppnå en mer leken personalgruppe | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | To voksne i barns lek | en_US |
dc.title.alternative | Hvilke positive sider ser man ved å være to deltagende voksne i barnas lek? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Arne Telseth | en_US |