dc.contributor.author | Selboe, Iver Andreas | |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T14:19:03Z | |
dc.date.available | 2021-11-16T14:19:03Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2829917 | |
dc.description.abstract | Gjennom egne erfaringer i oppveksten og i praksis gjennom barnehagelærerutdanningen har jeg landet på at risikofylt lek i naturen er noe som engasjerer meg, samtidig som at jeg mener det trengs mer drøfting rundt temaet og flere innblikk fra de som faktisk jobber med barn. Dette er spesielt relevant for de eldste i barnehagen, da jeg mener at disse barna får utfolde seg på et større nivå innen risikofylt lek. Da ble det naturlig for meg å se på både utfordringer og muligheter av risikofylt lek i naturen.
Problemstillingen ble derfor: Hvilke oppfatninger og erfaringer har barnehageansatte om 3 – 5-åringers utfordringer og muligheter med risikofylt lek i naturen? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Risikofylt lek i naturen | en_US |
dc.title.alternative | Hvilke oppfatninger og erfaringer har barnehageansatte om 3 – 5-åringers utfordringer og muligheter med risikofylt lek i naturen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Iver Andreas Selboe | en_US |