Show simple item record

dc.contributor.authorSelboe, Iver Andreas
dc.date.accessioned2021-11-16T14:19:03Z
dc.date.available2021-11-16T14:19:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2829917
dc.description.abstractGjennom egne erfaringer i oppveksten og i praksis gjennom barnehagelærerutdanningen har jeg landet på at risikofylt lek i naturen er noe som engasjerer meg, samtidig som at jeg mener det trengs mer drøfting rundt temaet og flere innblikk fra de som faktisk jobber med barn. Dette er spesielt relevant for de eldste i barnehagen, da jeg mener at disse barna får utfolde seg på et større nivå innen risikofylt lek. Da ble det naturlig for meg å se på både utfordringer og muligheter av risikofylt lek i naturen. Problemstillingen ble derfor: Hvilke oppfatninger og erfaringer har barnehageansatte om 3 – 5-åringers utfordringer og muligheter med risikofylt lek i naturen?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleRisikofylt lek i naturenen_US
dc.title.alternativeHvilke oppfatninger og erfaringer har barnehageansatte om 3 – 5-åringers utfordringer og muligheter med risikofylt lek i naturen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIver Andreas Selboeen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal