dc.contributor.author | Sandø, Solveig | |
dc.date.accessioned | 2021-11-16T13:52:22Z | |
dc.date.available | 2021-11-16T13:52:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2829902 | |
dc.description.abstract | Formulering av problemstillingen var viktig for meg for å få dekt det jeg ville belyse i oppgaven min. Jeg var usikker på hvor jeg ville legge fokuset og hvordan problemstillingen min skulle belyse det jeg ville skrive om i oppgaven. Det var viktig for meg at problemstillingen var konkret, samtidig som den inneholder det som virkelig interesser meg. Derfor falt valget på å forske på hvordan pedagogisk leder jobber med å opprettholde trygghet for 1-åringen i tilvenningen.
Problemstillingen min lyder dermed: «Hvordan jobber pedagogisk leder i barnehagen med trygghet i tilvenning for 1-åringen?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Trygghet i tilvenning for 1-åringen | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan jobber pedagogisk leder i barnehagen med trygghet i tilvenning for 1-åringen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Solveig Sandø | en_US |