Hvilken betydning har gode relasjoner og trygg tilknytning i barnehagen for de yngste barnas livsmestring?
dc.contributor.author | Karlstrøm, Therese Mahle | |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T13:26:24Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T13:26:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2826935 | |
dc.description.abstract | Hva jeg har erfart at bidrar til trygghet hos de yngste? Gode relasjoner og trygg tilknytning. Jeg har derfor valgt å dykke ned i ulikt materiell for å finne svar på: ”Hvilken betydning har gode relasjoner og trygg tilknytning i barnehagen for de yngste barnas livsmestring?” På veien mot å besvare problemstillingen har jeg formulert et forskningsspørsmål: Hvilken kunnskap og kompetanse kreves av barnehagepersonalet for å kunne tilrettelegge for at barn opplever trygghet? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvilken betydning har gode relasjoner og trygg tilknytning i barnehagen for de yngste barnas livsmestring? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Therese Mahle Karlstrøm | en_US |