Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKanstad, Thea Peschel
dc.date.accessioned2021-11-01T13:13:18Z
dc.date.available2021-11-01T13:13:18Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2826912
dc.description.abstractBegrepet «realfag» er ikke direkte å finne i rammeplanen (2017). Realfag i barnehagen ligger ikke under ett konkret fagområde, men litt spredt over alt. Dette kan for ansatte gjøre det utfordrende å sette ord på hva realfag i barnehagen faktisk er. Slik jeg opplever det kan dette knyttes til hvordan begrepet «realfag» blir forstått, hvordan rammeplanen framstiller det, hvilke erfaringer ansatte har med realfag i barnehagen og hvilken verdi de måtte tenke at realfag har i barnehagen. I problemstillingen prøver jeg å belyse noen av disse holdningene, forståelsene og tolkningene av hva realfag kan være i barnehagen, spesielt i møte med de yngste barna i barnehagen. Jeg har kommet fram til følgende problemstilling: Hvilke erfaringer med og tanker om realfag har barnehageansatte i møte med de yngste barnas lek med snø? Problemstillingen tar tak i de ansattes tanker, holdninger og verdier om betydningen av de yngste barnas erfaring med realfag i utelek med snø.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehageansattes forståelse av realfag i barnehagenen_US
dc.title.alternativeHvilke erfaringer med og tanker om realfag har barnehageansatte i møte med de yngste barnas lek med snø?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThea Peschel Kanstaden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal