dc.contributor.author | Fossum, Maren Kristine Aunan | |
dc.date.accessioned | 2021-10-22T13:24:36Z | |
dc.date.available | 2021-10-22T13:24:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2825068 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven handler om temaet barnehagelæreren i koronapandemien fordi det er et interessant tema å diskutere, det er på dagsorden og berører oss her og nå. Mer spesifikt vil det bli undersøkt hvordan barnehagelærere som jobber på småbarnsavdelinger opplevde dette, der blant annet tilvenning preger deler av barnehageåret.
Problemstillingen oppgaven tar for seg er: Hvordan opplever barnehagelæreren at koronapandemien har påvirket det pedagogiske arbeidet for småbarn? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barnehagelæreren i koronapandemien | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan opplever barnehagelæreren at koronapandemien har påvirket det pedagogiske arbeidet for småbarn? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Maren Kristine Aunan Fossum | en_US |