Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStordal, Gjertrud
dc.contributor.advisorNordnes, Hege
dc.contributor.authorBerge, Ingrid Frigård
dc.date.accessioned2021-10-15T11:28:40Z
dc.date.available2021-10-15T11:28:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2823322
dc.description.abstractProsessen med å komme fram til en problemstilling har vært utfordrende, ettersom det er mye man kan skrive om når det kommer til foreldresamarbeid i barnehagen. Først tenkte jeg å ha fokus på inkludering av minoritetsforeldre, samt se mer på hvordan personalet jobber med dette gjennom det daglige samarbeidet i barnehagen, og hva som må til for et godt samarbeid. Etter flere veiledningstimer har jeg nå kommet fram til at jeg vil se mer på foreldresamarbeidet under koronapandemien, og med et spesielt fokus på samarbeidet med minoritetsforeldre. Problemstillingen min blir dermed: «Hvordan har koronapandemien påvirket samarbeidet med minoritetsforeldre i barnehagen?».en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid under koronapandemienen_US
dc.title.alternativeHvordan har koronapandemien påvirket samarbeidet med minoritetsforeldre i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIngrid Frigård Bergeen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal