Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisoriversen, Børge
dc.contributor.advisorMelis, Claudia
dc.contributor.authorAubert, Maja Håkestad
dc.date.accessioned2021-10-15T10:55:12Z
dc.date.available2021-10-15T10:55:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2823297
dc.description.abstractI følge Rammeplanen for barnehagens innhold og oppgaver (Kunnskapsdepartementet, 2018, s. 39) skal barna få utfolde skaperglede, undring og utforskning, de skal ta vare på seg selv, hverandre og naturen. Jeg ønsker i denne oppgaven å synliggjøre fireåringens undringsutrykk og hvordan de i både inne og utemiljøet i hverdagslige situasjoner utrykker undring over naturfenomener. Problemstillingen min er derfor hvordan fireåringene undrer seg over naturfenomener. Jeg har valgt å bruke nettopp hverdagslige situasjoner som ikke er satt eller planlagt fra min side for å få et naturlig, helhetlig bilde på situasjonen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan undrer fireåringene seg over naturfenomener?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMaja Håkestad Auberten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal