dc.contributor.author | Berg, Ragnhild | |
dc.date.accessioned | 2021-09-10T11:27:46Z | |
dc.date.available | 2021-09-10T11:27:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2775221 | |
dc.description.abstract | Når jeg skulle komme fram til problemstillingen i oppgaven min landet jeg raskt på noen nøkkelbegrep. Det skulle handle om identietsutvikling og de voksnes rolle. I løpet av perioden har har jeg formulert problemstillingen på flere ulike måter. Jeg endte til slutt opp med å ta utgangspunkt i rammeplanen hvor det står at personalet skal støtte opp under barns identietsutvikling og med hjelp fra veilederne mine kom jeg frem til problemstillingen:
Hvordan kan personalet i barnehagen støtte opp under barns identietsutvikling? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns identitetsutvikling | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan kan personalet i barnehagen støtte opp under barns identitetsutvikling? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Ragnhild Berg | en_US |