Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRomjin, Elisabeth Inge
dc.contributor.advisorKamsvåg, Gro Anita
dc.contributor.authorNasvik, Karoline Fagereng
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-09-09T12:29:49Z
dc.date.available2020-09-09T12:29:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2677075
dc.description.abstractSelv om tema for oppgaven var tidlig ferdigstilt, brukte jeg lang tid på å formulere min problemstilling. Ved oppstart av prosjektet fant jeg en artikkel på forskning.no. Artikkelen er basert på en masteroppgave som omhandler henting i norske barnehager, skrevet av Kjersti Lønning Velde. Masteroppgaven tar for seg hvordan foreldrene opplever hentesituasjonen. Resultatene viser at det er stor variasjon i måten foreldrene blir møtt, hvor mye informasjon som formidles og hvor mye tid de ansatte bruker på samarbeidet (Strand, 2017). Artikkelen ble en inspirasjonskilde til min problemstilling. Jeg ønsket derimot å vinkle oppgaven mot personalet sin opplevelse av hentesituasjoner, nærmere bestemt barnehagelæreren. Dette ble en naturlig vinkling for meg, siden jeg snart er ferdig utdannet barnehagelærer. Jeg ønsker selv å bidra til å skape et godt foreldresamarbeid i hentesituasjoner i fremtiden. For å avgrense oppgaven har jeg valgt å fokusere på storbarnsavdelinger. Problemstillingen min ble som følger: ”Hvordan kan barnehagelæreren ved storbarnsavdelinger oppleve hentesituasjoner som en arena for foreldresamarbeid”.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleForeldresamarbeid i hentesituasjoneren_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderKaroline Fagereng Nasviken_US
dc.source.pagenumber36en_US
dc.description.localcodeBDBAC4900en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal