Demokrati i barnehagen: å lage spor i snøen er å være på sporet til samspill. En fenomenologisk hermeneutisk studie fra utelivet i en småbarnsavdeling
dc.contributor.advisor | Stordal, Gjertrud | |
dc.contributor.advisor | Amundsen, Hilde Merete | |
dc.contributor.author | Aasen, Edith | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T14:42:54Z | |
dc.date.available | 2019-12-17T14:42:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2633740 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan samspill i vinter- og naturmiljø fremme demokrati for de minste i barnehagen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Demokrati i barnehagen: å lage spor i snøen er å være på sporet til samspill. En fenomenologisk hermeneutisk studie fra utelivet i en småbarnsavdeling | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |