Årsplaner i et mangfoldsperspektiv: Problemstilling: Hvordan kommer planlegging med flerkulturelt mangfold frem i årsplaner sett i lys av Rammeplan for barnehagen. Innhold og oppgaver?
dc.contributor.author | Grønningen, Silje | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-04T09:46:44Z | |
dc.date.available | 2019-10-04T09:46:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2620276 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kommer planlegging med flerkulturelt mangfold frem i årsplan i lys av Rammeplanen for barnehagen. Innhold og oppgaver? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Årsplaner i et mangfoldsperspektiv: Problemstilling: Hvordan kommer planlegging med flerkulturelt mangfold frem i årsplaner sett i lys av Rammeplan for barnehagen. Innhold og oppgaver? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |