Tilrettelegging for nyankomne barn og foreldre, og personalets kompetanse i møtet med familiene: På hvilke måter kan man legge til rette for nyankomne barn og foreldre? Og hvilken kompetanse bør personalet ha?
dc.contributor.author | Folden, Hanna | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-04T09:29:41Z | |
dc.date.available | 2019-10-04T09:29:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2620270 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Å legge til rette for nyankomne barn og foreldre, og personalets kompetanse i møte med familiene. På hvilke måter kan man legge til rette for nyankomne barn og foreldre i barnehagen? Og hvilken kompetanse bør personalet ha ? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Tilrettelegging for nyankomne barn og foreldre, og personalets kompetanse i møtet med familiene: På hvilke måter kan man legge til rette for nyankomne barn og foreldre? Og hvilken kompetanse bør personalet ha? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |