Overgang Barnehage - Skole: Hvordan tilrettelegger samarbeidet mellom barnehage og skole for en trygg og god overgang?
dc.contributor.author | Bärwald, Katja | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T10:41:34Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T10:41:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619573 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan tilrettelegger samarbeidet mellom barnehage og skole for en trygg og god overgang? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Overgang Barnehage - Skole: Hvordan tilrettelegger samarbeidet mellom barnehage og skole for en trygg og god overgang? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |