Femåringenes bruk av litteratur i barnehagen: En kvalitativ studie av de eldste barna i barnehagen og deres bruk av litteratur
dc.contributor.author | Solø, Anniken | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T08:35:57Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T08:35:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619525 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: På hvilke måter tilbys de eldste barna i barnehagen litteratur, og hvordan tar de selv i bruk litteraturen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Femåringenes bruk av litteratur i barnehagen: En kvalitativ studie av de eldste barna i barnehagen og deres bruk av litteratur | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |