Barns hemmelige habitater: En kvalitativ studie i barns sosiale og språklige erfaringer når voksne ikke er tilstede.
dc.contributor.author | Andersen, Eirik Håkensen | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-09-27T11:41:54Z | |
dc.date.available | 2019-09-27T11:41:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619145 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hva kjennetegner hemmelige habitater og hvilke sosiale og språklige erfaringer kan barna få når de voksne ikke er tilstede? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Barns hemmelige habitater: En kvalitativ studie i barns sosiale og språklige erfaringer når voksne ikke er tilstede. | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |