Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJenssen, Stine Vangen
dc.date.accessioned2018-10-25T08:57:23Z
dc.date.available2018-10-25T08:57:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationJenssen, S. V. (2018). Motivasjon for de yngste: Garderobesituasjonen. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2569468
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder på en småbarnsavdeling, motivere barnas indre motivasjon i erfaringene de møter under påkledningen i garderobesituasjonen, slik at barna får kjenne på det å være kompetent og øke sin selvoppfatning?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectDe yngste barna i barnehagennb_NO
dc.subjectMotivasjonnb_NO
dc.subjectKompetanseutviklingnb_NO
dc.titleMotivasjon for de yngste: Garderobesituasjonennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber30nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal