dc.contributor.author | Jenssen, Stine Vangen | |
dc.date.accessioned | 2018-10-25T08:57:23Z | |
dc.date.available | 2018-10-25T08:57:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Jenssen, S. V. (2018). Motivasjon for de yngste: Garderobesituasjonen. (Bacheloroppgave). Trondheim: Dronning Mauds Minne Høgskole. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2569468 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder på en småbarnsavdeling, motivere barnas indre motivasjon i erfaringene de møter under påkledningen i garderobesituasjonen, slik at barna får kjenne på det å være kompetent og øke sin selvoppfatning? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | De yngste barna i barnehagen | nb_NO |
dc.subject | Motivasjon | nb_NO |
dc.subject | Kompetanseutvikling | nb_NO |
dc.title | Motivasjon for de yngste: Garderobesituasjonen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |