dc.contributor.author | Thoen, Anna Slålien | |
dc.date.accessioned | 2018-08-10T08:18:02Z | |
dc.date.available | 2018-08-10T08:18:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2518800 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: På hvilke måter kan tospråklige assistenter bidra til opplevelse av trygghet og tilhørighet for nyankomne familier på en innføringsavdeling? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Trygghet | nb_NO |
dc.subject | Tilhørighet | nb_NO |
dc.title | Nyankomne barns opplevelse av trygghet og tilhørighet. En kvalitativ studie om tospråklige assistenters bidrag til opplevelse av trygghet og tilhørighet for nyankomne familier på en innføringsavdeling | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2018 Thoen, Anna Slålien. Some rights reserved. Reproduced with permission. | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2018 | nb_NO |