Hvordan kan bruk av digitale verktøy være med på å fremme barns sosial kompetanse i barnehagen?
dc.contributor.author | Sperre, Lene Våge | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T09:16:53Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T09:16:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502027 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan bruk av digitale verktøy være med på å fremme barns sosial kompetanse i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Informasjonsteknologi | nb_NO |
dc.subject | Sosial kompetanse | nb_NO |
dc.title | Hvordan kan bruk av digitale verktøy være med på å fremme barns sosial kompetanse i barnehagen? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Sperre, Lene Våge. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 33 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |