dc.contributor.author | Hovden, Malèn Kolmannskog | |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T11:41:42Z | |
dc.date.available | 2018-06-18T11:41:42Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2501899 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan personalets digitale kompetanse reflektere pedagogisk dokumentasjon i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Digital kompetanse | nb_NO |
dc.subject | Pedagogisk dokumentasjon | nb_NO |
dc.title | Pedagogisk dokumentasjon og digital kompetanse i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Hovden, Malèn Kolmannskog. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 27 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |