Læring i barnehagen : om ledelse og styring i en lærende barnehage
dc.contributor.author | Shamkawy, Wid al- | |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T13:26:44Z | |
dc.date.available | 2018-04-18T13:26:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2494861 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvilke momenter er viktige i diskusjonen om barnehagen som læringsarena, og hvordan utøves ledelse og styring i barnehagen i forhold til læringstemaet? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Læring | nb_NO |
dc.subject | Ledelse | nb_NO |
dc.subject | Barnehager | nb_NO |
dc.title | Læring i barnehagen : om ledelse og styring i en lærende barnehage | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Shamkawy, Wid al-. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 36 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |