Show simple item record

dc.contributor.authorHoff, Ingrid
dc.date.accessioned2018-03-07T09:54:29Z
dc.date.available2018-03-07T09:54:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2489137
dc.description.abstractProblemstilling: Hvilke tanker har pedagoger om rommets betydning i barnehagen, og kommer disse tankene til utrykk i innearealets innredning?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.titleBarn og rom : pedagogers tanker om innerommets betydning for barns læring og utvikling i barnehagennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.rights.holderCopyright 2015 Hoff, Ingrid. Some rights reserved. Reproduced with permission.*
dc.source.pagenumber40nb_NO
dc.description.localcodebachelor-v2015nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record