Barn og rom : pedagogers tanker om innerommets betydning for barns læring og utvikling i barnehagen
dc.contributor.author | Hoff, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:54:29Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:54:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489137 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvilke tanker har pedagoger om rommets betydning i barnehagen, og kommer disse tankene til utrykk i innearealets innredning? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Barn og rom : pedagogers tanker om innerommets betydning for barns læring og utvikling i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2015 Hoff, Ingrid. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 40 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2015 | nb_NO |