Show simple item record

dc.contributor.authorRist, Kristin Rose
dc.date.accessioned2018-03-07T09:53:46Z
dc.date.available2018-03-07T09:53:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2489129
dc.description.abstractProblemstilling: Hvordan kan det å anerkjenne flerspråklige barns kroppslighet fremme norsk språktilegnelse?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskolenb_NO
dc.titleKroppslighet som inngangsport til norsk språktilegnelse : hvordan kan det å anerkjenne flerspråklige barns kroppslighet fremme norsk språktilegnelse?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.rights.holderCopyright 2016 Rist, Kristin Rose. Some rights reserved. Reproduced with permission.*
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.description.localcodebachelor-v2016nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record