Kroppslighet som inngangsport til norsk språktilegnelse : hvordan kan det å anerkjenne flerspråklige barns kroppslighet fremme norsk språktilegnelse?
dc.contributor.author | Rist, Kristin Rose | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:46Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489129 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan det å anerkjenne flerspråklige barns kroppslighet fremme norsk språktilegnelse? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Kroppslighet som inngangsport til norsk språktilegnelse : hvordan kan det å anerkjenne flerspråklige barns kroppslighet fremme norsk språktilegnelse? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2016 Rist, Kristin Rose. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2016 | nb_NO |