Strategisk ledelse og utviklingsarbeid : hvilke strategier ligger bak styrers bruk av kurs som kompetanseheving og hvordan blir dette fulgt opp i barnehagen
dc.contributor.author | Johansen, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:45Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489117 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvilke strategier ligger bak styrers bruk av kurs som kompetanseheving og hvordan blir dette fulgt opp som en del av utviklingsarbeidet i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Strategisk ledelse og utviklingsarbeid : hvilke strategier ligger bak styrers bruk av kurs som kompetanseheving og hvordan blir dette fulgt opp i barnehagen | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2016 Johansen, Veronika. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2016 | nb_NO |