Gode møter som nøkkel til barns vennskap på tvers av språk : om å danne relasjoner til sine jevnaldrende på tross av manglende fellesspråk : en nærstudie av ett flerspråklig barns første år i barnehage
dc.contributor.author | Bergby, Maren Flack | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:45Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489112 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvilke konsekvenser kan manglende fellesspråk få for barns lek og samhandling i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Gode møter som nøkkel til barns vennskap på tvers av språk : om å danne relasjoner til sine jevnaldrende på tross av manglende fellesspråk : en nærstudie av ett flerspråklig barns første år i barnehage | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2016 Bergby, Maren Flack. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2016 | nb_NO |