«Du må jo kjenne henne veldig godt for å kunne møte henne ut ifrå den hun er» : en kasusstudie av barnehageansattes kommunikasjon med et barn med sansetap og kommunikasjonsvansker
dc.contributor.author | Jones, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:20Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489098 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan tolker personalet i barnehagen kommunikasjonssignalene til et barn med sansetap og omfattende kommunikasjonsvansker? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | «Du må jo kjenne henne veldig godt for å kunne møte henne ut ifrå den hun er» : en kasusstudie av barnehageansattes kommunikasjon med et barn med sansetap og kommunikasjonsvansker | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2017 Jones, Elisabeth. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2017 | nb_NO |