Barns begrepstilegnelse : hvordan arbeider barnehagen med å tilrettelegge for barns tilegnelse av matematiske begreper?
dc.contributor.author | Andersen, Margrete | |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:53:19Z | |
dc.date.available | 2018-03-07T09:53:19Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2489090 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan arbeider barnehagen med å tilrettelegge for barns tilegnelse av matematiske begreper? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.title | Barns begrepstilegnelse : hvordan arbeider barnehagen med å tilrettelegge for barns tilegnelse av matematiske begreper? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2017 Andersen, Margrete. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 30 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2017 | nb_NO |