Mobbeåtferd i barnehagen: Ein kvalitativ studie av mobbeåtferd, PPT sitt systemretta arbeid og mobbeførebyggande arbeid i barnehagen.
dc.contributor.advisor | Mørland, Bodil | |
dc.contributor.author | Sætreås, Anne Petrine | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-12-17T11:02:15Z | |
dc.date.available | 2019-12-17T11:02:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2633601 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Kva tankar og erfaringar har tilsette i PPT rundt mobbeåtferd i barnehagen, og korleis kan PPT arbeide systemretta for å forebygge mobbing i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Mobbeåtferd i barnehagen: Ein kvalitativ studie av mobbeåtferd, PPT sitt systemretta arbeid og mobbeførebyggande arbeid i barnehagen. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 85 | nb_NO |