dc.contributor.advisor | Hansen, Signe Marie | |
dc.contributor.advisor | Westerhus, Mari | |
dc.contributor.author | Løseth, Gjertrud | |
dc.date.accessioned | 2023-08-11T12:35:58Z | |
dc.date.available | 2023-08-11T12:35:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3083626 | |
dc.description.abstract | I begynnelsen av prosessen fokuserte jeg på personalet som opplevde dette som utfordrende. Fokuset ga en foreløpig problemstilling, men etter veiledning endret jeg problemstilling, som ble retningsgivende for valg av metode. Fokuset ble hva personalet kan gjøre noe med for å forstå barna og kom fram til denne problemstillingen:
Hvordan kan personalet i barnehagen anerkjenne barn med utagerende atferd på en god måte? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Anerkjennelse i barnehagen | en_US |
dc.title.alternative | Barn er ikke vanskelig, men kan ha vanskelige følelser som de ikke har lært å håndtere | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Gjertrud Løseth | en_US |