dc.contributor.author | Aspaas, Embla Torsdatter | |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T12:40:52Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T12:40:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3030434 | |
dc.description.abstract | Implementering omfatter mange ulike faktorer, og handler om mer enn bare å lære seg å bruke et verktøy. For å utforske denne kompleksiteten har jeg derfor valgt å fokusere på implementering av et spesifikt verktøy, som barnehager i en gitt kommune har jobbet med. Problemstillingen min ble derfor:
«Hvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen? En casestudie av det mobbeforebyggende verktøyet Mobbets» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen? | en_US |
dc.title.alternative | En casestudie av det pedagogiske mobbeforebyggende verktøyet Mobbets | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Embla Torsdatter Aspaas | en_US |