Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAspaas, Embla Torsdatter
dc.date.accessioned2022-11-07T12:40:52Z
dc.date.available2022-11-07T12:40:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3030434
dc.description.abstractImplementering omfatter mange ulike faktorer, og handler om mer enn bare å lære seg å bruke et verktøy. For å utforske denne kompleksiteten har jeg derfor valgt å fokusere på implementering av et spesifikt verktøy, som barnehager i en gitt kommune har jobbet med. Problemstillingen min ble derfor: «Hvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen? En casestudie av det mobbeforebyggende verktøyet Mobbets»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilke faktorer bør ligge til grunn for implementering av et pedagogisk verktøy i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeEn casestudie av det pedagogiske mobbeforebyggende verktøyet Mobbetsen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderEmbla Torsdatter Aspaasen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal