Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSchram, Marianne
dc.contributor.advisorElder, Ingunn
dc.contributor.authorGrønås, Marte Kveim
dc.date.accessioned2022-09-28T07:27:51Z
dc.date.available2022-09-28T07:27:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3022017
dc.description.abstractMitt forskningsarbeid bygger på de flerkulturelle barna sin mulighet til medvirkning. Dette er noe som har interessert meg gjennom hele utdanningsløpet mitt. I første fase ønsket jeg å finne ut av om alle barn har samme mulighet til å medvirke. Etter endt intervjuprosess, endret derimot min problemstilling seg. Fokuset i oppgaven ble så; «Hvordan forstår barnehagelærere begrepet medvirkning og hvilke konsekvenser får dette for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i barnehagehverdagen?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFlerkulturelle barns mulighet til medvirkningen_US
dc.title.alternativeBarnehagelæreres forståelse av barns medvirkning, og konsekvenser dette har for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i sin barnehagehverdagen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMarte Kveim Grønåsen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal