dc.contributor.advisor | Schram, Marianne | |
dc.contributor.advisor | Elder, Ingunn | |
dc.contributor.author | Grønås, Marte Kveim | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T07:27:51Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T07:27:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022017 | |
dc.description.abstract | Mitt forskningsarbeid bygger på de flerkulturelle barna sin mulighet til medvirkning. Dette er noe som har interessert meg gjennom hele utdanningsløpet mitt. I første fase ønsket jeg å finne ut av om alle barn har samme mulighet til å medvirke. Etter endt intervjuprosess, endret derimot min problemstilling seg.
Fokuset i oppgaven ble så;
«Hvordan forstår barnehagelærere begrepet medvirkning og hvilke konsekvenser får dette for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i barnehagehverdagen?» | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Flerkulturelle barns mulighet til medvirkning | en_US |
dc.title.alternative | Barnehagelæreres forståelse av barns medvirkning, og konsekvenser dette har for flerkulturelle barns mulighet til å medvirke i sin barnehagehverdag | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Marte Kveim Grønås | en_US |