Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLeira, Sandra Emilie Vårvik
dc.date.accessioned2021-11-08T12:45:09Z
dc.date.available2021-11-08T12:45:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2828383
dc.description.abstractJeg ønsker å få et innblikk i hvordan det arbeides med barn med nedsatt hørsel i barnehagen, og hvordan man i praksis kan arbeide for å inkludere disse barna i barnegruppa og skape et fellesskap. Dermed er problemstillingen min som følger: Hvordan skape fellesskap når barna ikke deler språk? Her har jeg valgt å fokusere på barn med hørselshemming, men jeg vil også påpeke at prinsippene for inkludering i fellesskapet gjelder for alle barn. Derfor har jeg også tenkt å trekke noen paralleller til flerspråklige barn. For lettere å kunne svare på problemstillingen har jeg formulert to forskningsspørsmål ut fra - Hvordan arbeider barnehagen med fellesskapet på tvers av språk? - Hvordan kan man inkludere alle, både barn og voksne, i det hørselshemmede barnets verden?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleInkludering av barn med hørselshemming i barnegruppenen_US
dc.title.alternativeBarnehagens arbeid med fellesskap på tvers av språken_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderSandra Emilie Vårvik Leiraen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal