dc.contributor.author | Kjelsli, June | |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T09:51:02Z | |
dc.date.available | 2021-11-08T09:51:02Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2828309 | |
dc.description.abstract | Jeg har valgt problemstillingen «Hvordan jobber tre barnehagelærere med relasjonen voksenbarn, og hvordan har Kari Papes relasjonskjema bidratt i arbeidet?» I lys av dette temaet har jeg valgt ut teori om relasjoner, utfordrende adferd, betydningen av voksenrollen og medvirkning. Jeg har også kort forklart bruken av Kari Papes relasjonskjema. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Relasjonen voksen-barn | en_US |
dc.title.alternative | Hvordan jobber tre barnehagelærere med relasjonen voksen-barn, og hvordan har Kari Papes relasjonskjema bidratt i arbeidet? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | June Kjelsli | en_US |