Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlmaas, Martine Othelie
dc.date.accessioned2021-10-11T11:37:10Z
dc.date.available2021-10-11T11:37:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2789031
dc.description.abstractI mine praksisperioder under utdanningen som barnehagelærer med vekt på musikk, drama og kunst og håndverk, har jeg opplevd ulik grad av arbeid med og interesse for fagområdet kunst, kultur og kreativitet blant personalet. Men er det slik personalet opplever det? Hvordan er personalets forhold til kunnskapsområdets plass i deres arbeid med tilknytning og bygging av gode sosiale samspill? Hva legger de i begrepene kunst, kultur og kreativitet, tilknytning og sosiale samspill? Dette har gitt inspirasjon til å undersøke hvilken betydning kunst, kultur og kreativitet har i det daglige arbeidet i barnehagen. Målet for denne bacheloroppgaven er å bidra til kunnskap om personalets arbeid i barnehagen med kunst, kultur og kreativitet for å skape tilknytning og bygge gode sosiale samspill med de yngste barna. Denne bacheloroppgaven er delt inn i fem ulike deler: Innledning, teorikapittel, metodedel, presentasjon av funn og drøfting med svar på problemstilling og avslutning. Problemstillingen er følgende: Hvordan anvender personalet i barnehagen kunst, kultur og kreativitet for å skape tilknytning og bygge gode sosiale samspill med de yngste barna?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskole for Barnehagelærerutdanningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKunst, kultur og kreativitet som verktøy for å skape tilknytning og gode sosiale samspill.en_US
dc.title.alternativeBarnehagelæreres bruk av kunst, kultur og kreativitet som verktøy i arbeidet med å skape tilknytning og bygge gode sosiale samspill blant de yngste barna i barnehagen.en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMartine Othelie Almaasen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal