Show simple item record

dc.contributor.advisorMoe, Børge
dc.contributor.advisorLehn, Elisabeth Walsøe
dc.contributor.authorGåsbakk, Ingeborg
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-10-07T13:11:14Z
dc.date.available2020-10-07T13:11:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2681605
dc.description.abstractI prosessen med å finne tema og problemstilling fant jeg tidlig ut at jeg ønsket at oppgaven min skulle handle om hvordan naturen kan påvirke barnehagebarns helse. Ettersom at helse er et stort begrep som rommer mye, valgte jeg å gjøre en avgrensning med å rette fokuset mot den psykiske helsen. Kjente ganske tidlig i prosessen at jeg var nysgjerrig på å høre hvilke oppfatninger barnehagelærere har av naturens betydning for barns psykiske helse, så da endte jeg opp med denne problemstillingen: «På hvilke måter opplever barnehagelærere at naturopplevelser kan påvirke barnehagebarns psykiske helse på en positiv måte?»en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBarns naturopplevelser og helsefremmende arbeid i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderIngeborg Gåsbakken_US
dc.source.pagenumber35en_US
dc.description.localcodeBHBAC3980en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal