Show simple item record

dc.contributor.advisorRimmul, Johanne
dc.contributor.advisorMoe, Jørgen
dc.contributor.authorForberg, Mats-Erik
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-10-02T08:19:01Z
dc.date.available2020-10-02T08:19:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2680827
dc.description.abstractI denne oppgaven vil jeg belyse temaet tresløyd i barnehagen. Jeg vil se på hvilken erfaring tresløyden tilfører barn. Jeg vil også se på eventuelle utfordringer relatert til tresløyden. Til sist vil oppgaven også ta for seg barnehagelærerens rolle som pedagog, planlegger og tilrettelegger av tresløyd i barnehagen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleTresløyd i barnehagen: Hvilken erfaring kan tresløyd tilføre barn og hvordan kan jeg som barnehagelærer tilrettelegge for tresløyd i barnehagen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderMats-Erik Forbergen_US
dc.source.pagenumber33en_US
dc.description.localcodeBHBAC3910en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal