Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMoe, Børge
dc.contributor.advisorLehn, Elisabeth Walsøe
dc.contributor.authorZouhar, Victoria Grimsbø
dc.coverage.spatialTrondheim, Norgeen_US
dc.date.accessioned2020-09-18T09:09:32Z
dc.date.available2020-09-18T09:09:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2678439
dc.description.abstractDe yngste barnas mestringsmuligheter er i seg selv et stort og omfattende tema. Jeg har valgt å fokusere på mestringsmuligheter i en påkledningssituasjon for å avgrense oppgavens innhold. Jeg har igjen valgt å fokusere på hvordan de ansatte kan jobbe for å skape disse mestringsmulighetene. Denne oppgaven gir ikke et fasitsvar på hvordan de ansatte kan jobbe med mestringsmuligheter for de yngste barna, men den kan gi leseren et innblikk i noen viktige momenter. Oppgavens mål er å besvare følgende problemstilling: Hvordan kan personalet i barnehagen arbeide for å skape mestringsmuligheter for de yngste barna i en påkledningssituasjon?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherDronning Mauds Minne Høgskoleen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleBarns mestringsmuligheter i en påkledningssituasjon: Hvordan kan personalet i barnehagen arbeide for å skape mestringsmuligheter for de yngste barna i påkledningssituasjonen?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber37en_US
dc.description.localcodeBHBAC3980en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal