dc.contributor.advisor | Moe, Børge | |
dc.contributor.advisor | Lehn, Elisabeth Walsøe | |
dc.contributor.author | Zouhar, Victoria Grimsbø | |
dc.coverage.spatial | Trondheim, Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-09-18T09:09:32Z | |
dc.date.available | 2020-09-18T09:09:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2678439 | |
dc.description.abstract | De yngste barnas mestringsmuligheter er i seg selv et stort og omfattende tema. Jeg har valgt å fokusere på mestringsmuligheter i en påkledningssituasjon for å avgrense oppgavens innhold. Jeg har igjen valgt å fokusere på hvordan de ansatte kan jobbe for å skape disse mestringsmulighetene. Denne oppgaven gir ikke et fasitsvar på hvordan de ansatte kan jobbe med mestringsmuligheter for de yngste barna, men den kan gi leseren et innblikk i noen viktige momenter. Oppgavens mål er å besvare følgende problemstilling:
Hvordan kan personalet i barnehagen arbeide for å skape mestringsmuligheter for de yngste barna i en påkledningssituasjon? | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Barns mestringsmuligheter i en påkledningssituasjon: Hvordan kan personalet i barnehagen arbeide for å skape mestringsmuligheter for de yngste barna i påkledningssituasjonen? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 37 | en_US |
dc.description.localcode | BHBAC3980 | en_US |