Medvirkning og de yngste barna i barnehagen: Kroppslig- og non-verbal kommunikasjon
dc.contributor.author | Moldal, Frida | |
dc.coverage.spatial | Norway, Trondheim | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-10-01T07:46:05Z | |
dc.date.available | 2019-10-01T07:46:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2619490 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hva mener barnehagelærere ligger i begrepet medvirkning, og hvordan jobbes det med medvirkning blant de yngste barna i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning | nb_NO |
dc.title | Medvirkning og de yngste barna i barnehagen: Kroppslig- og non-verbal kommunikasjon | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |