dc.contributor.author | By, Ingrid Grønning | |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T09:05:18Z | |
dc.date.available | 2018-10-31T09:05:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | By, I.G. (2018). Foreldresamarbeid til barnets beste. Trondheim: DMMH. | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2570293 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan pedagogisk leder etablere et godt tverrfaglig samarbeid med foreldre/foresatte til barn med særskilte behov? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Foreldresamarbeid til barnets beste | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34. | nb_NO |