Å skremme eller ikke skremme. En dokumentanalyse om skumle fortellinger og fryktkompetanse
dc.contributor.author | Grunnvoll, Margrete | |
dc.date.accessioned | 2018-08-09T08:06:55Z | |
dc.date.available | 2018-08-09T08:06:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2508140 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan skumle fortellinger bidra til å gi barn fryktkompetanse? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Fryktkompetanse | nb_NO |
dc.subject | Grøssere | nb_NO |
dc.subject | Barnehagebarn | nb_NO |
dc.title | Å skremme eller ikke skremme. En dokumentanalyse om skumle fortellinger og fryktkompetanse | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2018 Grunnvoll, Margrete. Some rights reserved. Reproduced with permission. | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 32 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2018 | nb_NO |