Å lære flere språk samtidig. Hvordan kan personalet møte de yngste flerspråklige barna for å berike språkmiljøet i barnehagen?
dc.contributor.author | Heireth, Emma | |
dc.date.accessioned | 2018-08-09T07:07:06Z | |
dc.date.available | 2018-08-09T07:07:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2508104 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan personalet møte de yngste flerspråklige barna for å berike språkmiljøet i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Flerspråklighet | nb_NO |
dc.subject | Barnehager | nb_NO |
dc.title | Å lære flere språk samtidig. Hvordan kan personalet møte de yngste flerspråklige barna for å berike språkmiljøet i barnehagen? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2018 Heireth, Emma. Some rights reserved. Reproduced with permission. | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2018 | nb_NO |