dc.contributor.author | Boye, Marit | |
dc.date.accessioned | 2018-07-03T08:17:34Z | |
dc.date.available | 2018-07-03T08:17:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2504104 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: På hvilken måte ivaretas barns "stemme" i planlegging og gjennomføring av prosjektarbeid i barnehagen? Hvordan kan den pedagogiske ledelsen fremme personalets refleksjon, og sørge for at den blir brukt aktivt for å fremme barns medvirkning? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Ledelse | nb_NO |
dc.subject | Medvirkning | nb_NO |
dc.title | Ledelse og barns medvirkning | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Boye, Marit. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 42 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |