IKT & pedagogisk dokumentasjon: hvordan få inn barns synsvinkel?
dc.contributor.author | Pedersen, Marita | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T09:14:20Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T09:14:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502024 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan en barnehage få fram barns perspektiv i pedagogisk dokumentasjon som bidrar til godt foreldresamarbeid? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Pedagogisk dokumentasjon | nb_NO |
dc.subject | Informasjonsteknologi | nb_NO |
dc.title | IKT & pedagogisk dokumentasjon: hvordan få inn barns synsvinkel? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Pedersen, Marita. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |