Fotodokumentasjon og barnet som subjekt
dc.contributor.author | Homlund, Lise | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T09:10:47Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T09:10:47Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2502021 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Hvordan kan personalet ivareta synet på barnet som subjekt, ved fotodokumentasjon i barnehagen? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Pedagogisk dokumentasjon | nb_NO |
dc.subject | Barn | nb_NO |
dc.title | Fotodokumentasjon og barnet som subjekt | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Homlund, Lise. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 33 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |