dc.contributor.author | Solvik, Katrine | |
dc.date.accessioned | 2018-04-16T08:40:54Z | |
dc.date.available | 2018-04-16T08:40:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2494169 | |
dc.description.abstract | Problemstilling: Korleis kan barnehagar legge til rette for minoritetsspråklege barns deltaking i leik? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Dronning Mauds Minne Høgskole | nb_NO |
dc.subject | Minoritetsspråk | nb_NO |
dc.subject | Barn | nb_NO |
dc.subject | Deltakelse | nb_NO |
dc.title | Barnehagen, ein arena for leik – også for minoritetsspråklege barn : ein kvalitativ forskningsstudie av korleis det i to ulike barnehagegrupper vert arbeidd med minoritetsspråklege barn si deltaking i det leikande fellesskapet. | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.rights.holder | Copyright 2014 Solvik, Katrine. Some rights reserved. Reproduced with permission. | * |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |
dc.description.localcode | bachelor-v2014 | nb_NO |