Mot til å stå i det ufullkomne
dc.contributor.author | Sando, Svein | |
dc.contributor.editor | Sagberg, Sturla | |
dc.date.accessioned | 2018-04-12T07:14:43Z | |
dc.date.available | 2018-04-12T07:14:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 9788245019339 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2493746 | |
dc.description.abstract | Dette kapitlet handler [...] om barnehagelærerens mot, særlig sett fra et etisk perspektiv. Det handler om hva en barnehagelærer og student bør være modig med hensyn til, hva som kan hindre et slikt mot, og hvordan vi kan overkomme slike hindringer og utvikle motet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Fagbokforlaget | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Mot til å være barnehagelærer | nb_NO |
dc.subject | Dannelse | nb_NO |
dc.subject | Dydsetikk | nb_NO |
dc.title | Mot til å stå i det ufullkomne | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 201-223 | nb_NO |
dc.description.localcode | vit-2017 | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bøker og kapitler (Books and chapters) [38]
For alle bøker og kapitler (For all kinds of books and chapters.)