Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSando, Svein
dc.contributor.editorSagberg, Sturla
dc.date.accessioned2018-04-12T07:14:43Z
dc.date.available2018-04-12T07:14:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn9788245019339
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2493746
dc.description.abstractDette kapitlet handler [...] om barnehagelærerens mot, særlig sett fra et etisk perspektiv. Det handler om hva en barnehagelærer og student bør være modig med hensyn til, hva som kan hindre et slikt mot, og hvordan vi kan overkomme slike hindringer og utvikle motet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.ispartofMot til å være barnehagelærernb_NO
dc.subjectDannelsenb_NO
dc.subjectDydsetikknb_NO
dc.titleMot til å stå i det ufullkomnenb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000nb_NO
dc.source.pagenumber201-223nb_NO
dc.description.localcodevit-2017nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel