Show simple item record

dc.contributor.authorHovik, Lise
dc.contributor.authorNagel, Lisa
dc.contributor.editorHovik, Lise
dc.contributor.editorNagel, Lisa
dc.date.accessioned2018-04-11T12:39:39Z
dc.date.available2018-04-11T12:39:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn9788245020946
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2493679
dc.description.abstractSom startpunkt for boken velger vi å presentere våre faglige perspektiver på interaktive dramaturgier i scenekunst for barn. Perspektivene presenteres i den hensikt å skape koblinger mellom teori og praksis i feltet kunst for barn. Vi henviser til både barnekulturforskning, kunstteori, dramaturgi, kunstpedagogikk og kunstnerisk forskning. I det følgende gir vi en oversikt over disse perspektivene og drøfter feltets ulike begreper og diskurser.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlagetnb_NO
dc.relation.ispartofDeltakelse og interaktivitet i scenekunst for barnnb_NO
dc.titleDeltakelse og interaktivitet i scenekunst for barn : introduksjonnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.source.pagenumber13-26nb_NO
dc.description.localcodevit-2017nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record