Deltakelse og interaktivitet i scenekunst for barn : introduksjon
dc.contributor.author | Hovik, Lise | |
dc.contributor.author | Nagel, Lisa | |
dc.contributor.editor | Hovik, Lise | |
dc.contributor.editor | Nagel, Lisa | |
dc.date.accessioned | 2018-04-11T12:39:39Z | |
dc.date.available | 2018-04-11T12:39:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 9788245020946 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2493679 | |
dc.description.abstract | Som startpunkt for boken velger vi å presentere våre faglige perspektiver på interaktive dramaturgier i scenekunst for barn. Perspektivene presenteres i den hensikt å skape koblinger mellom teori og praksis i feltet kunst for barn. Vi henviser til både barnekulturforskning, kunstteori, dramaturgi, kunstpedagogikk og kunstnerisk forskning. I det følgende gir vi en oversikt over disse perspektivene og drøfter feltets ulike begreper og diskurser. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Fagbokforlaget | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Deltakelse og interaktivitet i scenekunst for barn | nb_NO |
dc.title | Deltakelse og interaktivitet i scenekunst for barn : introduksjon | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 13-26 | nb_NO |
dc.description.localcode | vit-2017 | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bøker og kapitler (Books and chapters) [39]
For alle bøker og kapitler (For all kinds of books and chapters.)